Предаване рекламира България като голф дестинация
.
България като атрактивна голф и туристическа дестинация е темата на специалното предаване на известния продуцент на филми за голфа по света Глен Мичъл. Предаването се излъчва от тази седмица по телевизионните и сателитни канали в над 34 водещи за туризма ни държави. Авиокомпаниите British Airways, Virgin и Lufthansa вече излъчват предаването по време на полетите си. Програмата, за която е направен филмът, е Golfing World, част от IMG Media, a съкратената версия се излъчва по специализирания Golf Channel.
Предаването е част от маркетинговата стратегия на Българската голф асоциация за развитието на България като водеща голф дестинация в Европа. Популяризирането на голфа, както и инвестициите в този спорт, в България са изцяло частни. Това е един от малкото официално признати от Международния олимпийски комитет спортове в България, който се финансира изцяло от частния сектор, без никаква държавна подкрепа. Въпреки, че не е част от официалната маркетингова стратегия на държавата, международните медии проявяват сериозен интерес. Телевизии като CNN, BBC и IMG Media вече популяризират България като първокласна голф дестинация.
Golfing World е програма, спонсорирана от Rolex. В предаването е поставен акцент върху развитието на българския голф, на Българската голф асоциация, както и на набиращия популярност турнир Bulgarian Open.